به گزارش آژانس هورموند، در سال‌های اخیر پس از ارائه مفهوم اقتصاد مقاومتی و تأکید بر حمایت از تولیدات داخلی توسط مقام معظم رهبری وظیفه رسانه ملی ایجاب می‌کرد که با هنرمندی خاصی در بر قالب و روشی برای حمایت از شعار محوری رهبر فرزانه انقلاب که ضامن بقا و حفظ استقلال و خودکفایی کشور است بکوشد. یکی از مهم‌ترین این روش‌ها فراهم آوردن فضایی در سپهر رسانه برای حمایت از تولیدات داخلی است. بی‌شک سازمان در عرصه وسیع شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی خود امکان پرداختن به موضوع موردبحث را خواهد داشت، ولی بااین‌حال ایجاد شبکه‌ای ویژه با مأموریت اختصاصی برای حمایت از تولیدات داخلی، کار و سرمایه ایرانی و توسعه اشتغال می‌تواند عامل مؤثری در دستیابی چشم‌انداز ترسیم‌شده توسط رهبر معظم انقلاب باشد. به همین منظور آئین‌نامه نحوه پذیرش و پخش آگهی در شبکه ایران کالا به شرح زیر ابلاغ می‌شود.

بیانیه مأموریت شبکه ایران کالا
تبلیغات برای کالای ایرانی به‌منظور رونق بازار ظرفیت‌سازی و تحول‌آفرینی در فضای کسب‌وکار، حمایت از کار، تولید و سرمایه ایرانی، توسعه اشتغال، ارتقاء کیفیت کالا و خدمات و دسترسی همه به اطلاعات اقتصادی با تأکید بر حمایت از صنایع کوچک و متوسط.

اهداف تبلیغات بازرگانی شبکه ایران کالا
در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی و با هدف حمایت حداکثری از تولیدکنندگان و کارآفرینان داخلی تبلیغات بازرگانی در شبکه ایران کالا باید در مسیر اهداف زیر باشد:

۱ -حمایت از تولیدکنندگان صادرکنندگان محصولات و خدمات ایرانی
۲ -حمایت از شرکت‌ها و محصولات دانش‌بنیان
۳ -توجه جدی به اصلاح الگوی مصرف و ترویج مصرف کالای داخلی
۴ -کمک به ارتقای سطح استاندارد کالا و خدمات ایرانی در مقایسه با سایر تولیدات مشابه
۵ -اهتمام جدی به حمایت حداکثری از نام و نشان ایرانی (برند) که دارای اثرات اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی هستند.
۶ -کمک به توسعه اشتغال پایدار

جهت دریافت ضوابط و مقررات پذیرش و پخش آگهی در شبکه ایران کالا کلیک نمایید؛

انتهای پیام/